Néhány infó rólam

profil

Sinka Csaba vagyok.

Több mint egy évtizedig lelkipásztorként dolgoztam az ország különböző baptista gyülekezeteiben. Már ekkor megindult bennem az érdeklődés, hogyan lehetne a gyülekezetek számára jól használható honlapot készíteni, igényes újságot szerkeszteni, az egyes eseményeket szépen meghirdetni.

Jelenleg időm legnagyobb részében grafikai munkákat vállalok. Nagy segítséget jelentett a fejlődésemben, hogy egy ideig a Craetive grafikai műhely munkatársa voltam. Itt nemcsak a tervezés, hanem a nyomdai előkészítés és kivitelezés világába is betekintést nyertem. Továbbá tördelőszerkesztői tapasztalatot szereztem a Dunántúli Napló megyei napilap munkatársaként.

Ezen az oldalon teszem közzé a legjobbakat a munkáim közül. Ezek leginkább plakátok, szórólapok, logók, de szerkesztője és tördelője vagyok egy folyóiratnak is.

Önéletrajzom, ahol még néhány részlet kiderül rólam,  itt található.

Ha szeretnéd, ha együtt dolgoznánk, kérlek keress meg:

sinkacs@gmail.comfacebook.com/sinkacsaba | twitter.com/csabosz

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

