Néhány infó rólam

 

 

Sinka Csaba vagyok.

Több mint egy évtizedig baptista lelkipásztorként dolgoztam az ország különböző baptista gyülekezeteiben. Már ekkor megindult bennem az érdeklődés, hogy hogyan lehetne a gyülekezeteknek, ahol szolgálok, jól használható honlapot készíteni, igényes gyülekezeti újságot szerkeszteni, az egyes eseményeket szépen meghirdetni.

Egy ideje nem egy gyülekezet élén állva dolgozom, hanem grafikai munkákat vállalok. Nagy segítséget jelentett a fejlődésemben, hogy egy ideig a Craetive grafikai műhely munkatársa voltam. Itt nem csak a tervezés, hanem a nyomdai előkészítés és kivitelezés világába is betekintést nyertem. Sokat megtanultam ebből a szakmából, de látom, hogy van még hova fejlődni.

Ezen az oldalon teszem közzé a legjobbakat azok közül a munkáim közül, amiket az elmúlt években készítettem. Ezek leginkább plakátok, szórólapok, logók voltak, de szerkesztője és tördelője vagyok egy folyóiratnak is.

Önéletrajzom, ahol még néhány adat kiderül rólam, itt található.

Ha érdekel a munkám, esetleg szeretnéd, ha együtt dolgoznánk, kérlek keress meg:

sinkacs@gmail.comfacebook.com/sinkacsaba | twitter.com/csabosz

 

Vélemény, hozzászólás?

